niedziela, 28 lutego 2021

Prawie 28.

 Kochani!

Bardzo dziękuję Wam za okazaną mi pomoc oraz dobre słowo. 

W czwartek zaczynam działać z ząbkami. Na zbiórce udało się zgromadzić  ponad połowę potrzebnej mi kwoty. Jesteście wspaniali! ❤️


Jutro jadę do DCO na kontrolny rezonans. Już się trzęsę z nerwów i strachu. A jeszcze dwa tygodnie czekania na wynik...

We wtorek moje urodziny - 28 lat. Kiedy to zleciało?

Mam nadzieję, że los sprawi mi piękny urodzinowy prezent i wynik będzie pozytywny. Oby!

Trzymajcie kciuki! ❤️ 

6 komentarzy:

  1. Cześć Paulinko

    Od kilku lat wchodzę na Twój blog aby dowiedzieć się co u Ciebie słychać, tylko raz coś napisałem. Przypuszczam, że takich osób jak ja jest więcej bo przecież nie jestem nikim wyjątkowym.
    Piszę to, żebyś wiedziała, że chociaż nie wiesz o tym, to masz przyjaciół. Przyjaciół, którym na Tobie zależy, którzy przecież nie mają w tym żadnego interesu a jednak myślą co u Ciebie.
    Dziwni przyjaciele, których się nie zna, prawda? :)
    Jednego na pewno Ci brakuje, wewnętrznego spokoju. Podobno można do tego dojść bez względu na okoliczności. Ja nie wiem jak ale szukam.
    Czego i Tobie życzę z całego serca.

    Pozdrawiam
    Jurek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Tacy Przyjaciele są wspaniali. Czasem mam w Was większe wsparcie, niż w osobach, które znam w realu.

      A wewnętrzny spokój to coś, czego brakuje mi od dawna. Mam takie chwile po tym, jak odbieram dobre wyniki. Ale przed kolejnymi badaniami znów wraca napięcie i strach. Poczyniłam już pewne kroki, żeby sobie w tym pomóc. Dostałam lekkie leki uspokajające i mam zamiar skorzystać z psychoterapii.

      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  2. Dzielna Wojowniczko,

    życzę Ci dużo zdrowia, siły, wytrwałości, samych dobrych wyników badań, żebyś wreszcie z ulgą spojrzała w przyszłość i nie czuła więcej strachu. Niech słoneczko zaświeci Tobie już na stałe!

    mm.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że wynik ok. 3maj się, Dzieciaku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Paulina z okazji urodzin życzę Tobie przede wszystkim dużo zdrówka, niekończących się pokładów miłości, cierpliwości, spokoju, dobrych ludzi wokół, spełnienia marzeń. Niech nie zabraknie Ci chęci i siły do dokończenia tej walki i niech jak najszybciej nastanie czas spokoju, nudy i "normalnego" życia. Jesteś fantastyczną wojowniczką!!!
    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz już wynik? Wszystko gra?

    OdpowiedzUsuń