czwartek, 4 listopada 2010

04 listopada 2010
Mimo mojego pozytywnego nastawienia i wiary,a może nawet pewności w to,że wynik rezonansu wyjdzie dobrze,nie wyszedł idealnie.Ogólnie jest ok,żadnych zmian.Mam tylko jakiś płyn w zatokach i po prawej stronie szczęki.Prawdopodobnie to nic poważnego.To wynik,który moja mama usłyszała tylko przez telefon.25.11 jadę go odebrać,więc wtedy będę wszystko wiedziała.Pewne jest to że muszę jechać do laryngologa.Być może mogę mieć jakiś stan zapalny od zęba,który jest do wyrwania.
Ostatnio przeżywam szok mierząc ciśnienie!zawsze tętno od 90 do 110.Ale przez kilka dni miałam takie ładne,że to aż dziwne.OD 66 do 70.Może hormony tarczycy się wyrównują i nie będę już miała tachykardii?
W szkole jest tyle nauki,jestem padnięta,nie wyrabiam.
Pauliśka. (18:41)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz