poniedziałek, 11 stycznia 2010

11 stycznia 2010
Kurcze prawdziwa zima!śniegu nasypało aż po kolana,mróz,i w ogóle jednym słowem ZIMNO.Nawet z domu nie wychodzę.Brr...Tym bardziej że troszkę gardło mnie boli..
Jednak nie jadę do kontroli w połowie stycznia,tylko pod koniec miesiąca.No i dobrze.Przynajmniej nie muszę się ruszać z domu w takie zimno.
Ja chce już wiosne i słoneczko...

Ogólnie postanowiłam bardziej poświęcić się edukacji;] chęci są,ale efekty...hm no mogło by być lepiej.No ale nie moja wina że mi trochę pamięć 'nawala'.

Poza tym to normalnie z jednej strony chce mi się śmiać,a z drugiej strony żal mi pewnych osób.Niektóre 'laseczki'mnie po prostu rozwalają.Są takie puste,jak balony.Nie wiem jak można być aż tak bezmyślnym.Nie dość że  nie mają szacunku do samych siebie,tow dodatku obrażają innych.A ich poziom inteligencji musi być poniżej normy...Bo normalni ludzie nie zachowują się tak,jak one.Wyścigi która będzie miała większą 'tapetę'na twarzy,albo która więcej razy farbowała włosy na blond.Ciągłe wyrywanie kolesi,wyzywanie i przeklinanie,co drugie słowo jest na porządku dziennym.Ostatnio nawet jest moda na bycie 'les' i 'bi'.Brak słów.Żenada.No ale trudno,skoro są takie głupiutkie to pewnie im nie zależy na dobrej opinii.A ich publiczne wypowiedzi to totalny żal...Nie potrafią napisać jednego konkretnego zdania bez głupich słodkich słówek i mnóstwa ozdobników.Ale najbardziej rozwalają mnie teksty typu ''kohó was moje dupeczki<3 loffff! pozdro koksownia;* JP na 100% ''

Nie mam pojęcia co one chcą sobą zaprezentować...?
Pauliśka. (14:49)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz