wtorek, 26 lutego 2019

2019!

Hej!

Witam w Nowym Roku ;)! Troszkę czasu minęło od ostatniego wpisu.
Zbyt wiele się nie zmieniło. Wszystko jest w porządku. W połowie marca będę miała TK głowy, bo mam ostatnio silne bóle. Całkiem zapomniałam o tym, że po usunięciu krwiaka miałam mieć badanie obrazowe mózgu co pól roku...

Czuję się nieźle, choć bywają gorsze dni. Czasami nie mam ochoty podnieść się
z łóżka. Najgorzej znoszę zmiany pogody. Bardzo bolą mnie blizny, a mam ich niemałą kolekcję. Ponad rok ćwiczeń neurologopedycznych przyniósł owocne efekty - mówię całkiem wyraźnie, bez większych problemów. To samo dotyczy jedzenia. Czasem zdarza mi się, zakrztusić piciem, ale to przez zachłanność. ;)
Jedyne co BARDZO mi przeszkadza, to "uciekająca" na bok dolna warga. Niestety podczas operacji został uszkodzony jakiś nerw. Denerwuje mnie to, bo nie wygląda to ładnie. Pracuję nad tym, ale mam wrażenie, że stoję w miejscu i poprawy nie widać.

Chyba o tym nie pisałam - w październiku rozpoczęłam studia magisterskie na kierunku Terapia Pedagogiczna.  ;)

12 komentarzy:

  1. Brawo Ty. Dzielna, mądra dziewczyna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Dzielna Dziewczyno- Gratuluję i nieustająco wspieram dobrą myślą i modlitwą.
    Beata

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! to bardzo dobre wieści. A warga powinna z czasem "się naprawić". Wszystkiego NAJ :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że wszystko w porządku :D oby jak najwięcej takich informacji! Powodzenia na studiach :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mądra, wrażliwa dziewczyno. Tak czy inaczej Jesteś najpiękniejsza. Pozdrawiam i ściskam🤗😚💖

    OdpowiedzUsuń
  6. Zauważ jak Twoja dawna choroba powoli staje się atutem.
    Wiem, dziwnie brzmi ale poczekajmy na to co będzie dalej.
    Pozdrawiam
    Jurek

    OdpowiedzUsuń
  7. a ten adres mailowy chyba zły podałąś?

    OdpowiedzUsuń
  8. cześć cos odrzuciło mi maila ale napisałam jeszcze raz powinno dojśc pozdrawiam serdecznie Grazka

    OdpowiedzUsuń
  9. Co u Ciebie ,,???

    OdpowiedzUsuń
  10. odezwij sie,co u Ciebie?

    OdpowiedzUsuń