czwartek, 7 stycznia 2021

Endoskopia.

Kochani! ❤️

Bardzo dziękuję Każdemu z Was!

Jesteście Wspaniali!

Okazaliście mi tak dużą pomoc. A ja jestem coraz bliżej spełnienia jednego z moich marzeń - posiadania prostych i ładnych ząbków. 

Jestem Wam tak bardzo wdzięczna... 



Dziś byłam na endoskopii. 

W nosogardle i na przeszczepionym płacie jest czysto. Bez żadnych podejrzanych zmian. Jednak mam bardzo dużo gęstej, brzydko wyglądającej wydzieliny. Pani Doktor zrobiła mi wymaz z nosa i wysłała do badania. Za tydzień będzie wynik. Być może mam jakąś infekcje grzybiczą lub bakteryjną. Przy przesuszonym gardle często to się zdarza. Jeśli coś takiego wykaże wymaz, dostanę antybiotyk. Narazie mam przepisane płukanki, płyn do irygacji i areozol do nosa. 

Czuję tak wielką ulgę... Bardzo bałam się tego badania, bo ostatnio dokuczał mi ból gardła i szyi.

Na szczęście Pani Doktor nic niepokojącego nie zauważyła, więc o żadnej wznowie i innym paskudztwie nie ma mowy!


https://zrzutka.pl/mnt7aj

7 komentarzy:

  1. Daj również link do zrzutki nad tym postem o endoskopii jeśli można. Chodzi o to, żeby ktoś kto tu zajrzy wiedział o co chodzi.Im więcej wpłat, tum szybciej rozpoczniesz leczenie. Powodzenia i dużo zdrowia życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze. 😉

      Bardzo dziękuję!
      Również życzę zdrowia i wszystkiego dobrego!
      Myślę, że leczenia i tak nie rozpocznę tak szybko, bo z tego co czytałam, troszkę to trwa. Kwota, którą uzbierałam i tak jest dla mnie baaardzo dużą pomocą.❤️

      Usuń
  2. Popieram poprzedniczkę. Powodzenia, Dzieciaku 👍

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecież zbiórka dopiero się zaczęła. Zbierzemy więcej. Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zbiórka- bardzo dobrze, że się zdecydowałaś! Powodzenia, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super Paulina, tak trzymaj! Teraz tylko idź przed siebie.
    E.

    OdpowiedzUsuń
  6. Paulina, cieszę się, że założyłaś zbiórkę. Doradzałabym korony z cyrkonu. Mam doświadczenie po 2-3 letnich bojach stomatologicznych. Korony z cyrkonu są nieporównywalne z tradycyjnymi, to tak jak filiżanka z fajansu a z angielskiej porcelany. Tylko wydaje mi się, że podana suma w zrzutce jest zbyt mała. Ale będziesz wiedziała po wycenie stomatologa. Serdecznie pozdrawiam cela.

    OdpowiedzUsuń