poniedziałek, 4 stycznia 2021

W końcu się odważyłam!

 Cześć!


W końcu się zdecydowałam i odważyłam założyć zbiórkę na leczenie zębów.

Mam nadal lekkie opory, czuję się trochę niezręcznie... Ale spróbuję! 😉

Wiele osób, czytających mojego bloga mnie do tego zachęcało.

Dziś byłam u dentysty, bo znów wypadła mi plomba. Pod koniec miesiąca będę miała kosztorys założenia koron na 4 zęby. Jednak z tego co wyczytałam z cennika wygląda na to, że będę potrzebowała na start około 8 tysięcy. Jest to dla mnie bardzo dużo. 

Korony na podbudowie metalowej są tańsze, ale nie mogę ich mieć ze względu na częste badania TK i MR. U mnie w grę wchodzą najprawdopodobniej te na podbudowie z włókna szklanego. 

Nie chcę zbyt mocno nagłaśniać tej zbiórki, po prostu kto tu trafi i będzie miał chęć pomóc, może to zrobić. 😉 

Jeśli ktoś z Was - czytających i wspierających mnie, będzie chciał mi pomóc w spełnieniu mojego marzenia będę bardzo wdzięczna. ❤️



Link do zbiórki: 

https://zrzutka.pl/mnt7aj



W czwartek jadę na endoskopię. Mam dużo gęstej wydzieliny w gardle i nosie, w dodatku lekko pobolewa mnie szyja i przełyk.

Stresuję się, co już wywołuje problemy żołądkowe... 

Trzymajcie kciuki! 

10 komentarzy:

  1. Dobrze zrobiłaś z tą zbiórka. Wpłacone (: i trzymam kciuki za dobre wynik endoskopi

    OdpowiedzUsuń
  2. Paulina, opublikowałam dane zbiórki i adres Twojego bloga na fejsbuku (dla znajomych). Inaczej długo by to wszystko trwało, tak myślę. Jeśli nie chcesz tego, napisz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ❤️!
      Ok,jednak nie chciałabym aby miało to zbyt duży "rozmach" :)

      Usuń
  3. Paulisiu, bardzo dobry pomysł! Nie odzywam się, ale cały czas jestem, czytam i kibicuję z całego serca. Powodzenia kochana, a teraz udaję się na stronę zrzutki wspaniała, dzielna Dziewczynko <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy to musza byc korony. Korony i zaczynaja sie kłopoty z przyzębiem. Nie mozna odbudowac zębów bez koron? Są stomatolodzy którzy są prawdziwymi artystami - z kolców zebów spod koron potrafią odbudować całe korony. Nie ma jak swoje zęby. Odradzam Ci korony- to nic dobrego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kilku stomatologów potwierdziło, że w moim przypadku korony to jedyne co mogę zrobić, aby przednie zęby wyglądały dobrze i aby dobrze się trzymały.

      Usuń