sobota, 16 listopada 2019

Marzenia...

O czym może marzyć osoba, która dwa razy zachorowała na raka?
Oczywiście, że o byciu zdrową. O tym właśnie marzę, jest to moje największe życzenie. Zdrowie moje, mojej rodziny i bliskich.
Od dawna przestałam marzyć o takich rzeczach jak podróże do pięknych miejsc, nowe sprzęty, samochody i  inne gadżety. Wiadomo, super byłoby móc spełniać wszystkie tego typu zachcianki. Jednak dla mnie o wiele ważniejszą wartością jest zdrowie, spokój, szczęście i miłość. Rzeczy materialne jakoś tak odsunęłam na dalszy plan.
Chociaż w sumie jest jeszcze coś, co marzy mi się od wielu lat - ładne, proste, zdrowe zęby. To chyba jedyna rzecz, której zazdroszczę innym ludziom. Od zawsze był mój kompleks. Krzywe, nieproporcjonalne, pożółkłe od naświetlań. Radioterapia, którą miałam 10 lat temu przyniosła dużo skutków ubocznych, ale moje uzębienie chyba najbardziej to odczuło. Zęby mi się po prostu kruszą i łamią. Kilka musiałam usunąć, większość przeleczyłam kanałowo, ale wciąż się psują. W ciągu tego roku byłam u stomatologa około 4 razy w miesiącu. Ciągle wychodzi nowa próchnica, zęby się łamią, wypadają. Czasami wypełnienie potrafi wylecieć po kilku dniach. Może tak się dziać też przez to, że mam mało śliny. A w zasadzie prawie wcale jej nie mam. Na szczęście trafiłam na bardzo miłą i wyrozumiałą Panią Doktor, która ma do mnie ogromną cierpliwość. Nie jest łatwo pracować przy moich zębach, bo nie otwieram buzi szeroko. Po operacji został mi szczękościsk. Chciałabym chociaż na przednie zęby założyć sobie korony i móc się pięknie uśmiechać. Niestety realizacja tego jest bardzo odległa ze względu na ogromne koszty.
Po tak ciężkim i wyniszczającym leczeniu chociaż opieka stomatologiczna mogłaby być zapewniona nieodpłatnie. Niestety człowiek jest pozostawiony sam sobie i nie na wszystko można sobie pozwolić. Dobrze, że za marzenia się  nie płaci. :)


Mam już wynik rezonansu twarzoczaszki. Jest dobrze!:)
Teraz czekam na wynik rezonansu mózgu oraz EEG. Z wynikami znowu do neurologa. Mam nadzieję, że podejrzenie padaczki się nie potwierdzi...Oby!


11 komentarzy:

  1. Wszystkiego dobrego!!!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. To może jakąś zbiórkę na te zęby...Trochę ludzi czyta bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że wyniki prawidłowe, pozostałe z pewnością też takie będą. Co do ząbków, to wiem niestety co czujesz bo mam podobnie, jest to jeden z moich największych kompleksów:/Niestety leczenie stomatologiczne i ortodontyczne jest bardzo drogie. Ja swoje odpuściłam ale za to u dzieci pilnuje strasznie. Jesteś młodziutka więc trzymam kciuki aby i marzenie o pięknym uśmiechu się kiedyś spełniło 👍całuski 😘

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobry pomysł z tą zbiórka 👍

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę że zbiórka to dobry pomysł,wiele ludzi wspiera innych w potrzebie

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Kochani za chęć pomocy. Nawet o tym nie pomyślałam i szczerze mówiąc nie wiem, czy na takie cele można organizować zbiórki. 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to może dowiedz się jak wygląda sytuacja z taka zbiórką. Myślę, że można to traktować jako dalszą część leczenia, nie jest to przecież jakaś fanaberia

      Usuń
  7. Popieram pomysł zbiórki.Dwa portale, które obsługują różnego rodzaju zbiórki charytatywne to się pomaga.pl i zrzutka.pl.Pozdrawiam serdecznie i trzymam kciuki za dobre wyniki:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomyślę nad tym, choć nie ukrywam, że troszkę mi niezręcznie prosić o taką pomoc.
    Dziękuję Wam za chęci.:) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma, że niezręcznie :) Ludzie tam proszą o spełnienie marzeń typu skok na na spadochronie, i dostają wpłaty. Ty chcesz mieć piękny uśmiech, który po tym wszystkim co przeszłaś - należy Ci się w 100 % :) Zakładaj zbiórkę i podaj linka :) Poudostępniamy i sama zobaczysz, jak wspaniali są ludzie :)

      Usuń