wtorek, 18 maja 2010

17 maja 2010
Miałam kilkudniowy 'odwyk' od komputera i internetu.Najpierw zepsuł mi się laptop,trzeba było instalować nowy system.A później awaria internetu.
Mam tak dużo nauki,nie daję rady.Pamięć mnie zawodzi.Nic nie mogę zapamiętać.Aż się boję co będzie we wrześniu,gdy ilość nauki zwiększy się trzykrotnie...
Chcę się uczyć,ale jest mi tak ciężko...
A ta pogoda to mnie po prostu dobija...kto to widział,żeby w maju było tak zimno? To chyba przez tą pogodę mam ostatnio taki kiepski nastrój.Na nic nie mam ochoty,najchętniej całymi dniami leżałabym w łóżku.
Oglądałam ostatnio moje Zdjęcia z przed roku,i tak bardzo chciałabym mieć już takie długie włosy jak wtedy...Chociaż teraz mam już takie około 7-8 cm.Ale grzywka jest krótsza,bo miałam w tym miejscu naświetlania.Źle się czuję w takich króciutkich włoskach.Nie wiem co zrobić żeby szybciej rosły.A za tydzień na kontrolę.Wcale się nie boję i nie przejmuję,bo to tylko morfologia,kreatynina,USG i RTG.Musi to wszystko wyjść dobrze,innej opcji nie ma.;)
Pauliśka. (21:59)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz