sobota, 19 czerwca 2010

18 czerwca 2010
Mam jakiś zamulony dzień dzisiaj.Śmieszy mnie moja wrażliwość na pogodę,i to jak ona zmienia mój nastrój.Dzisiaj raz słonko,raz deszczyk.
Wczoraj cały dzień przeleżałam w łóżku,bo źle się czułam.Na szczęście już mi przeszło.Zrobiłam nawet postęp,posprzątałam w szafkach,no przyznam że trochę roboty było.:)
Już prawie koniec roku szkolnego...Mam nadzieję,że te wakacje będą o sto razy lepsze,niż poprzednie.Chociaż przyznam,że w ciągu ubiegłorocznych wakacji był jeden plus w tej całej sytuacji-poznałam dużo osób,którzy są do tej pory w moim sercu.Czasami tak po prostu mamie,albo koleżance,a nawet nauczycielkom wspomnę o kimś z kliniki.Albo wieczorem,nasuwają mi się wspomnienia.
Dzisiaj prawie cały dzień słucham wolnych piosenek.Kocham to.Taki miły odpoczynek.
Nawet dodałam do linków na blogu te,które bardzo lubię-wystarczy na nie kliknąć ;]

Czasami wydaje mi się,że świat się psuje.Normalnie jak widzę to,co teraz się dzieje...Eh.Brak słów.
Po prostu nerwy mnie biorą,jak czytam fotoblogi 'słodkich 13-latek',które są żałosne.Robią z siebie takie hmm.Nie będę pisała brzydkich określeń.Jak ja miałam 13 lat,to tak się nie zachowywałam.A teraz 13-14 latki idą sobie normalnie z fajeczką,puszczają dymek i wydaje im się,ze są cool.Najśmieszniejsze jest to,że one myślą,że jak będą piły,paliły,i skandalicznie się zachowywały to będą się podobały wszystkim facetom.Tylko tu nasuwa się pytanie:`Gdzie są rodzice?`.
Skoro niektóre dziewczyneczki z mojego byłego gimnazjum chwalą się,że `Palą ze swoją starą`!
I w dodatku używają słów `moja stara`.Zero szacunku,nie dość że do samej siebie,to jeszcze do rodziców.Ja nigdy nie powiedziałam na mamą 'stara'.I nie podoba mi się,jak ktoś używa takiego określenia.
Ostatnio niedaleko mojej wioseczki otworzyli jakiś klub,w którym oczywiście organizują dyskoteki.Na plakacie ogłoszeniowym napisali że będzie piwo po 3,50 zł za 0,5l.Jaki był efekt? Poszło tam pełno pustych dziewczynek w wieku 13-16 lat,z których starsi chłopcy się śmiali,ze zapomniały się ubrać...
Heh.Jak koleżanka mi to opowiedziała,stwierdziłam że bardzo się cieszę,że Bozia dała mi więcej rozumu niż im ;)
Pauliśka. (21:44)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz