piątek, 27 listopada 2009

27 listopada 2009
Tak sobie dzisiaj przeglądałam moje różne 'duperelki' i znalazłam klasowe zdjęcie z  1 gimnazjum i normalnie aż sobie je powiesiłam nad biurkiem;] Jak na nie patrze to przypominają mi się te 3 (niecałe) lata,spędzone z tymi ludźmi.Oj,nieraz to było fajnie...a kolejna myśl to to,że ten czas tak szybko leci...
Pamiętam jak jeszcze niedawno trzęsłam się ze strachu jak zaczynałam gimnazjum,a teraz?jestem już Panną Licealistką;)szkoda tylko że choroba zabrała mi ostatnie,najlepsze pół roku 3.klasy...Ominął mnie egzamin,bal gimnazjalny...No ale nie ma co gdybać...


Teraz mnie ogarnęła jakaś wieczorna melancholia...;/  w ogóle smutno jakoś...
No...Ale za pół godzinki w TV 'Titanic' będzie...Więc zaraz idę szybko pod prysznic,rozłoże łóżeczko,paczka chusteczek do łapki i będzie seansik filmowy.I popłakać będzie można...
Pauliśka. (19:11)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz