piątek, 6 lipca 2012

Wynik nie w pełni zadowalający...

Byłam w DCO po wynik rezonansu. Niestety martwię się trochę. W opisie jest napisane, że nie ma cech progresji, ale " W tkance tłuszczowej policzka prawego, ku przodowi od mięśnia żwacza, na poziomie trzonu żuchwy, widoczna jest niemal okrągła struktura o śr. 0,8 cm izointensywna w obrazach T1 i T2- zależnych w stosunku do mięśni, ulegająca umiarkowanemu wzmocnieniu kontrastowemu. Ma charakter zmiany łagodnej- włókniak? " Niepokoi mnie to. Moja doktor nie raczyła ze mną porozmawiać o tym... Muszę się wybrać do mojej laryngolog. Ja wiem, że coś tam mam w tym policzku. Już od dawna. Jak przejadę palcem, to czuć taką kulkę, ale jak zgłosiłam mojej onkolog to powiedziała, że to nic. Smutno mi trochę, bo nastawiłam się, że wszystko będzie dobrze, a tu jednak coś. Myślę ciągle o tym, i się boję coraz bardziej. Bo co jeśli to nie będzie łagodne?
...
Ten upał mnie wykańcza.

3 komentarze:

  1. nie martw się na pewno wszystko będzie dobrze śle moc optymizmu dla ciebie -pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochanie mówiłaś już o tym onkolog. Powiedziała, że to nic a raczej wątpie żeby bagatelizowała pacjentkę po raku. Paliśka kiedy idziesz do laryngologa?
    Trzym się. Niec tam złego nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anna ma racje. Onkolog wie, macal , nie zaniepokoil sie. Na badaniu napisali ze zmiana lagodna, wiec nie nalezy sie spodziewac najgorszego. Postaraj sie nie martwic na zapas. Uwierz, ze wszystko bedzie dobrze ! Ciesz sie wspaniale zdana matura i wakacjami.
    pozdrawiam
    ula

    OdpowiedzUsuń