wtorek, 15 kwietnia 2014

Xyzal.

Po ostatniej endoskopii dostałam leki na alergię- tabletki Xyzal. Czy ktoś z Was miał może z nimi styczność?
Odkąd je biorę, trzy razy miałam niemiłe incydenty z rana- zawroty głowy, silne bóle brzucha i głowy. Wyszukałam kilka informacji, że tabletki te robią duże szkody, są po nich dziwne skutki...Zbieram dalsze informacje, bo nie wiem czy przyczyną takich stanów są leki, czy może coś innego...Tak czy siak, postaram się przyspieszyć moją wizytę w DCO i dopytam, być może Xyzal ma w składzie coś, co nie jest mi zalecane. Zobaczymy, trochę się boję.

3 komentarze:

  1. Mąż jest alergikiem i brał ten lek takze obok kilku jeszcze innych...narzekał przede wszystkim na straszną SENNOŚć!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko jest dobrze, nie panikuj!
    Na pewno wszystko się wyjaśni, a te zawroty i bóle głowy to może od pogody, bo mnie też ostatnio ona dobija :)
    Buziak

    OdpowiedzUsuń
  3. Trochę późno, bo widzę, że już nie bierzesz tego leku, ale jednak napiszę, może dla kogoś kto tu kiedyś trafi :) Brałam ten lek kilka lat temu przez tydzień i odstawiłam sama. Przez ten tydzień spałam kilkanaście godzin na dobę, nie mogłam się dobudzić, jest to tydzień wyjęty z mojego życia. Mąż bardzo się o mnie martwił, w końcu zdecydowaliśmy się odstawić te tabletki i wszystko szybko wróciło do normy.

    OdpowiedzUsuń