poniedziałek, 5 czerwca 2017

Jestem na oddziale.

Dziś zostałam przyjęta na oddział w DCO. W planach było podanie mi już dziś chemii. Niestety mam niziutką hemoglobinę, i jestem odwodniona. Dziś dostałam kroplówki, jutro jeszcze raz mnie zbadają i albo jutro albo w środę rozpocznę cykl.

Wcześniej nie leżałam w DCO, więc nie wiedziałam jak wyglądają oddziały. Nie chcę się nad tym rozwodzić i narzekać. Powiem tylko tyle, że komfort jest średni. Za to lekarze, którzy się mną zajmują są bardzo troskliwi i mili. Na sali mam cztery współlokatorki, jutro ma dojść piąta.

Boli mnie ręka od wenflonu, a dostałam przez niego tylko dwie kroplówki. Już czuję, że będzie jazda, jak będzie leciała chemia. Na sto procent popuchną mi łapki.

W piątek byłam w Gliwicach u prof. Składowskiego. Przemiły człowiek. 20 czerwca mam jechać jeszcze raz. Nie wiem jeszcze jak będzie wyglądała operacja i jakie będą jej skutki. Operował mnie będzie prof. Maciejewski. W Gliwicach przeprowadzą mi badania na wirusy. Jest możliwość, że mam wirusa w krwi i on powoduje te nowotwory. To jakieś nowatorskie badania. Zobaczymy co wyjdzie.
W DCO robią wyniki z wycinka w kierunku HPV i EBV.

Tak bardzo chciałabym być zdrowa. Nie umiem się tu odnaleźć, wszystko mnie przytłacza.

9 komentarzy:

  1. Dobrze, ze sprawy tocza sie tak szybko. Mam nadzieje, ze jutro bedziesz mogla rozpoczac leczenie. Trzymam kciuki! A czy wiesz jaki wirus mialby powodowac te nowotwory?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ten EBV/HPV.

      Usuń
    2. Eh...mam oba. Ciekawe, czy cokolwiek da sie z tym zrobic. Dzieki za odpowiedz!

      Usuń
    3. http://www.io.gliwice.pl/dla-pacjenta/zaklad-patologii-nowotworow
      Tu można poczytać o tych badaniach molekularnych.

      Nie jest powiedziane,że każdy z tym wirusem zachoruje. Ale u mnie jest możliwe,że to jest powód tych chorob.

      Usuń
  2. Życzę Ci z całego serca, aby wszystko się dobrze skończyło i abyś przetrwała te najgorsze chwile

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, ze masza tak wspanialych doswiadczonych lekarzy. Moze zamiast welflonu zdecyduja zalozyc brovika (czy cos takiego). Na dobra hemoglobinke najlepsza jest watrobka z vit C, i herbatka z pokrzywy 2xdziennie.(sok z buraka to pic na wode)
    Mam nadzieje, ze masz mile wspolokatorki ;-) i ze z czasem poczujesz sie lepiej w tym szpitalnym przybytku. Nikt nie lubi takich miejsc ;) ale postaraj sie wytrwac i trzymam za to mocno kciuki.
    Co do obaw : Bedziesz zdrowa, ale do tego czasu musisz nastawic sie na leczenie i dyscypline w dobrym odzywianiu sie, nawet na sile (to podstawa leczenia)

    buziam :**

    ps. napisz cos wiecej jezeli mozesz lub bedziesz wiedziala wiecej na temat tych nowatorskich badan.

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymaj sie mocno! Corenka mojej kolezanki miala usuwany guz mozgu przez Maciejewskiego- swietny lekarz, doskonaly chirurg. Zagladam stale, ogarniam myslami i modlitwa .Walcz kochana .
    Eva

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że tysiące osób trzyma za Ciebie kciuki. A to jest moc, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej! Z własnego doświadczenia wiem, że na podwyższenie hemoglobiny najlepsza jest wołowina!
    Bardzo dobre są bitki wołowe, zrazy albo małe pulpeciki. W sprzedaży jest też szyneczka z wołowiny. Trzymam kciuki i życzę wytrwałości.

    OdpowiedzUsuń