poniedziałek, 28 sierpnia 2017

Gliwice.

Dzisiaj zostałam przyjęta na oddział. Operacja prawdopodobnie będzie jutro. Nie wierzę w to co się dzieje...nie dociera do mnie to, że od jutra wszystko się zmieni...
Jestem rozdrażniona, zła...
Założyli mi centralny wenflon pod obojczykiem. Bolało bardzo. Poryczałam się. Czuję się taka słaba, że znów to choróbsko mnie zaatakowało. Tak o siebie dbałam, tak walczyłam. Wyparłam z glowy myśli, że znów mogę być chora. Kiedy wszystko zaczęło się układać, znowu muszę walczyć. A ja czuję, że mam coraz mniej sił...

46 komentarzy:

  1. Moja kochana...tak strasznie mi żal, że znowu musisz przez to wszystko przechodzić...Cały czas myślę dziś o Tobie. Trzymaj się Paulinko!
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Paulina, trzymaj się.
    Sił masz dużo, jesteś młoda. Walcz, bo warto.

    Myślę i wspieram.

    OdpowiedzUsuń
  3. Paulinka bardzo mocno myślę o Tobie, jutro również myślami będę z Tobą. Żadne słowa nie są tutaj właściwe ... Wierzę w dobre ręce lekarzy i Twoją siłę. Nata

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna dziewczyno, dzis sie w koncu pomodle i to szczerze za Ciebie.... Sciskam tak mocno...

    OdpowiedzUsuń


  5. Musi byc dobrze !!!to takie niesprawiedliwe ,chyba juz limit wyczerpalas chorob .powodzenia slonko

    OdpowiedzUsuń
  6. Przesylam MOCE, aby juz bylo po operacji :)
    :***

    OdpowiedzUsuń
  7. Paulinko, jutro będę z Tobą myślami i serduchem.Jeszcze trochę przed Tobą, ale to będzie ostatni akord koszmaru który stał się Twoim udziałem. Wy trwaj.

    OdpowiedzUsuń
  8. Będę jutro trzymać kciuki za operację a później żebyś miała siłę dalej walczyć.

    OdpowiedzUsuń
  9. A jednak jesteś mocna. Będę myśleć o Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Paulinko, czytam od dawna , myślałam, ze choroba juz poza Tobą..wierze, że operacja sie uda, jestem z Toba myślami, chociaż wiem, ze to o wiele, wiele prostsze niż Twoja walka.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mistrz Cię będzie operował, więc będzie dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  12. Paulinko,
    Trzymam kciuki i myślę o Tobie.Głęboko wierzę że wszystko będzie dobrze.
    Pozdrawiam, przytulam :* i czekam tu na Ciebie Kochana..
    Lena

    OdpowiedzUsuń
  13. Bede myslami z Tobą! Wspieram! Beata

    OdpowiedzUsuń
  14. Paulinko dziś trafiłam na Twój blog po raz pierwszy, przeczytałam jednym tchem Twoje posty od początku. Jesteś bardzo dzielną młodą kobietą, jak sobie pomyślę, że być może nie możesz teraz zasnąć, że nie możesz przestać myśleć o tym co Cię jutro czeka, chciałabym Cię tak mocno uściskać. Mam jednak nadzieję, że ktoś z personelu się zlitował i dał Ci jakąś tabletkę na sen i ona zadziałała. Nie wiem co Ci dalej napisać, brak słów, walcz dzielna dziewczyno.

    OdpowiedzUsuń
  15. Powodzenia. To nie może się nie udać!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jesteśmy z Tobą! Choć daleko to myślami bardzo blisko.
    Iwona.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeszcze bedzie pięknie Paulinko..... zobaczysz.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie jesteś sama w tym co Cię spotkało!
    Dzielisz z nami ten dramat. Każdy z nas to przeżywa razem z Tobą i mam nadzieję, że dzięki temu jest ci ciut lżej. Wytrzymaj te ciężkie chwile! Wkrótce będzie lepiej! Trzymam kciuki i przytulam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Paulinko trzymaj się ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  20. To całkiem zrozumiane ze masz w sobie tyle żalu,złości.Każdy na twoim miejscu pewnie też by tak myślał.Tylko to Ci niestety nie pomaga,nie wzmacnia Cię w wręcz przeciwnie osłabia i przeszkadza.To ze drugi raz musisz walczyć z rakiem jest skrajnie niesprawiedliwe i trudno przejść obok tego obojętnie Ale Słonko tak wygląda twoje życie,nie zmienimy tego,to jest Twoja droga.Chciałabym Cię wesprzeć,jakoś pomóc tez czuje się bezsilna bo coś z mojej pozycji mi zostało napisać:walcz,nie podawaj się Ty to wiesz i pewnie Cię to wkurza takie gadanie.Będę o Tobie dziś myśleć i przesyłać dobrą energię.

    OdpowiedzUsuń
  21. Czytam Cię od lat, odzywam się pierwszy raz. Myślę o Tobie. Wysyłam dużo siły. Trzymaj się, Dzielna Dziewczyno!
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  22. Jesteśmy tu,myślimy i czekamy na Ciebie kochana.
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  23. Czuwam tu przy Tobie Paulisiu wirtualnie, szkoda,że tak niewiele mogę .......... <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie znam Ciebie a Ty mnie ale czytam twojego bloga i dziś jestem z Tobą. Zdrowia

    OdpowiedzUsuń
  25. Jestem i bardzo ciepło o Tobie myślę... :*
    Nie daj się! :*

    OdpowiedzUsuń
  26. ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  27. Paulinko ,znalazłam Twojego bloga jakiś czas temu ,przeczytałam i płakałam ,współczuję Ci bardzo .Przykro mi że ,przechodzisz to ponownie.Trzymam kciuki.Jesteś dla mnie bohaterką .M

    OdpowiedzUsuń
  28. Paulinko ,znalazłam Twojego bloga jakiś czas temu ,przeczytałam i płakałam ,współczuję Ci bardzo .Przykro mi że ,przechodzisz to ponownie.Trzymam kciuki.Jesteś dla mnie bohaterką .M

    OdpowiedzUsuń
  29. Ściskam,trzymam kciuki i mam nadzieję że nie cierpisz... Zdrowiej słonko!
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  30. Kochani Paulina jest juz po operacji. Wszystko obeszlo sie bez komplikacji. Tyle moge powiedziec, reszte przekaze Wam juz sama, jak dojdzie troszke do siebie. Pozdrawiam, Mateusz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje za info:)
      Niech teraz wszystko ladnie sie goi i nich nabiera sily.

      Usuń
    2. Dziękuję za wiadomość:)

      Usuń
  31. Dziękujemy za wiadomość! Pozdrów Paulinkę od nas bardzo serdecznie. Trzymamy kciuki!
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  32. Myślami jestem z Tobą Paulinko❤Życzę szybkiego powrotu do zdrowia❤Pozdrawiam❤Beata.

    OdpowiedzUsuń
  33. Panie Mateuszu, dziękuję za informację. Zaglądam kilka razy dziennie i modlę się za Paulinę.
    Ściskam Iwona

    OdpowiedzUsuń
  34. Podziękowania za dobrą wiadomość panie Mateuszu!
    Proszę się trzymać :)
    Czekamy na Ciebie Paulinko, ale nie spiesz się, dochodź do sił i z optymizmem patrz w przyszłość.
    Mam nadzieje,że ten potwór został już ostatecznie zneutralizowany w Twoim dzielnym ciałku... przytulam dzielna, piękna dziewczynko <3


    OdpowiedzUsuń
  35. Paulinko, trzymaj się! Dasz radę! Przesyłam masę pozytywnej energii ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Dziękuję za informację <3 Cały czas myślę o Tobie Paulinko <3 Nata

    OdpowiedzUsuń
  37. Panie Mateuszu!
    Bardzo dziekuje za dobre informacje. Proszę też o przekazanie pozdrowień i życzeń szybkiego powrotu do pełni sił Paulinie, która jest niesamowicie dzielną kobietą.
    Wspieram Państwa oboje dobrą myślą i modlitwą..bo chyba tylko tyle mogę..
    Pozdrawiam z Gorzowa
    Lena

    OdpowiedzUsuń
  38. Cieszymy się, że operacja przebiegła dobrze. Życzymy szybkiego powrotu do zdrowia,radości i uśmiechów!
    Moc serdecznych pozdrowień dla Pauliny!

    OdpowiedzUsuń
  39. Paulinko jesteśmy w moich myslach❤❤❤Ilona

    OdpowiedzUsuń
  40. Zdrowiej kochana i wracaj do nas☺
    Sciskam💕

    OdpowiedzUsuń
  41. Szybkiego powrotu do zdrowia!! Justyna

    OdpowiedzUsuń
  42. Pozdrawiam Paulinko❤

    OdpowiedzUsuń