piątek, 5 października 2018

DCO.

Jakiś czas temu byłam na wizycie kontrolnej w DCO.
Może zabrzmi to paradoksalnie, ale lubię tam jeździć. Wiem, że zawsze otrzymam tam wsparcie i pomoc. W dodatku jest tam tyle życzliwych osób, które razem ze mną cieszą się z dobrych wyników.
To bardzo miłe. Przy tak długotrwałym leczeniu bardzo ważna jest relacja pacjent - lekarz.
Jestem pacjentką DCO już prawie 10 lat...Zdążyłam się już przyzwyczaić i przywiązać do tamtejszych lekarzy. Szczególnie do mojej Kochanej Laryngolog.
W listopadzie będę tam miała MR, a za pół roku prawdopodobnie PET.
16 października jadę na endoskopię.Szczerze mówiąc, troszkę zaniedbałam to badanie. Powinnam je wykonać kilka miesięcy wcześniej. Dlatego czas się poprawić i je wykonać. :)

5 komentarzy:

  1. Tak bardzo ciesze sie z dobrych wiesci Paulinko !!! Nie wolno zaniedbywac badan Kochana ! Zyj i ciesz sie zyciem piekna Dziewczyno ! Trzymam kciuki za Ciebie i wierze, ze bedzie wszysko OK ! Moc pozdrowien i calusow od czytelniczki <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, mądra, wrażliwa dziewczyno badaj się i się nie bój. Gorąco pozdrawiam i ściskam 😚💐💐💐

    OdpowiedzUsuń
  3. Droga Paulinko, ten pamiętnik jest niezwykły.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Panią. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zawsze wszystkiego co najlepsze!!!
    Aneta

    OdpowiedzUsuń