niedziela, 21 sierpnia 2022

Wynik

Już kilkanaście dni temu dostałam wynik rezonansu. Jest taki sam jak dwa poprzednie. Dalej "świeci" ale ani mocniej, ani lżej niż poprzednio. Z jednej strony się bardzo cieszę, że to nie ulega progresji, a z drugiej tak bardzo mnie to martwi, wkurza i demotywuje.

Opisane jest to jako stan zapalny. Ale skąd to? Po co to? Nie mogło by być normalnie, bez żadnych wzmocnień kontrastowych? Ja bym była mniej rozdrażniona, mniej zestresowana. Bez ciągłej paniki jak coś zapiecze, zaszczypie czy zaboli w gardle. 

Ehhh...

Dodatkowo dokucza mi napięcie mięśniowe na całym ciele. Najbardziej odczuwam to na szyi, mam zrosty i pozbijane mięśnie. Chociaż ostatnio podczas masażu fizjoterapeutka powiedziała mi, że aż od stóp mam wiele miejsc, gdzie jestem tak bardzo pospinana. Próba lekkiego rozluźnienia skończyła się tym, że wyłam z bólu. Było to potrzebne, bo po wszystkim odczułam ulgę. Jednak mój każdy gorszy dzień kończy się tym, że nadal jestem spięta. Zaczęłam więc w miarę regularnie chodzić do fizjoterapeutów. 

W związku z ostatnimi silnymi bólami szyi dostałam skierowanie na MR kręgosłupa. Badanie mam w październiku. Jutro idę na USG szyi. Będę musiała też ogarnąć rezonans głowy, bo dawno nie robiłam, a przyda się na wizytę kontrolną do neurologa. Będę musiała się w końcu wybrać do mojej Pani Doktor. Wtedy zdecydujemy czy będę brała dodatkowe tabletki na padaczkę, czy dalej tylko Zilibrę, bo z Normegu zeszłam już całkowicie. Jeśli chodzi o padaczkę, to naprawdę po tych lekach jest lepiej. 

Zdarza się, że nawet 2-3 tygodnie nie mam napadu. Wcześniej występowały nawet kilka razy dziennie. Niestety teraz gorzej odczuwam to, jak się pojawią. Pewnie dlatego, że się od nich odzwyczaiłam. 










7 komentarzy:

  1. Bardzo, bardzo duży siły ślę. Myślę o Tobie i wysyłam dobre myśli.
    Ania z Łodzi

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo zdrowia. Gosia

    OdpowiedzUsuń
  3. dawno Cię nie było... wszystko ok?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam covid, brak sił i chęci. Tera jest już ciut lepiej. ☺️

      Usuń
  4. Paulinko co u Ciebie. Trzymaj się kochana dziewczynko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zainteresowanie ☺️❤️ że zdrowiem jest u mnie już w porządku, więcej napisałam na blogu.

      Usuń
  5. Dźwięczy jak trudny czas. Ważne, że wynik rezonansu pozostaje stabilny, ale rozumiem, jak frustrujące może być to odkrycie, że stan zapalny wciąż pozostaje. Współczuję Ci tych dolegliwości i trzymam kciuki za Twoją walkę z napięciem mięśniowym. Mam nadzieję, że fizjoterapia przyniesie ulgę i że znajdziesz sposób na złagodzenie objawów. Trzymaj się mocno!

    OdpowiedzUsuń