wtorek, 14 marca 2023

30!

Ciężko mi się do tego przyzwyczaić, ale jestem trzydziestolatką! 

30 lat...czy to dużo? I tak, i nie. Niby czuję się młodo, ale przez moje doświadczenia mam często wrażenie, że jestem starsza od moich rówieśników. Mam tak odkąd zachorowałam. Myślę, że przez chorobę umknęło mi kilka lat życia i ominęła beztroska młodość, kiedy można było się wyszaleć. 

Zachorowałam miesiąc po szesnastych urodzinach, tyle już lat ciągnie się tułaczka po szpitalach, lekarzach...

Patrząc wstecz na to wszystko co mnie spotkało jestem jednak bardzo dumna, że dotrwałam trzydziestki!👍

13 komentarzy:

  1. Wszystkiego co najlepsze dla Ciebie w dniu urodzin 😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Niech Ci się dobrze w życiu darzy! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Paulina, życzę Tobie dużo zdrowia, spokoju, miłości i wytrwałości. Niech kolejne lata Twojego życia przyniosą Tobie tylko dobre chwile i wiadomości. "Żyj z całych sił ..." nasza Wojowniczko. I odzywaj się do nas częściej :).
    Pozdrawiam Cię serdecznie i przytulam
    od lat zaglądająca do Ciebie Elwira

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Za życzenia i za obecność tutaj. 🥰

      Usuń
  4. Wszystkiego co najpiękniejsze! Jesteś cudowną młodą osobą i nigdy się nie poddawaj. Ściskam, Asia

    OdpowiedzUsuń
  5. Niech Ci się wiedzie! Cudowny z Ciebie człowiek!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdrówka i pozytywnej energii życzy przechodząca kiedyś to co Ty Ola

    OdpowiedzUsuń
  7. Halo, halo Paulina :) Jak się czujesz? Jak Twoje zdrówko i samopoczucie? Co u Ciebie słychać? Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń