poniedziałek, 22 marca 2010

21 marca 2010

Ludzi o dobrym sercu,którzy mają możliwość wspomóc finansowo chorą na raka kości siedemnastolatkę,proszę o pomoc.
Iza dostała szansę od losu-leczenie w Chinach,na które  potrzebuje 200tys.zł. To kolosalna kwota,która może pomóc wygrać walkę o życie.
Więcej informacji na blogu Izy http://www.iza-domagala.bloog.pl/


Dzisiejszy dzień nie zapowiada się owocnie,mam kaszel.I oczywiście katar.No ale syropek,kropelki i będzie dobrze.Wczoraj byłam ( wstyd się przyznać ) pierwszy raz na ślubie cywilnym.Moi sąsiedzi poprosili mnie o zrobienie im kilku zdjęć w Urzędzie Stanu Cywilnego.Ja oczywiście byłam z tego bardzo zadowolona,bo mogłam poćwiczyć robienie zdjęć.

A dziś pierwszy dzień wiosny! w końcu.
I urodzinki mojej Martynki.Więc życzę jej wszystkiego co najlepsze:*
Jak to dobrze mieć takich znajomych jak ona...


Pauliśka. (08:38)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz