czwartek, 18 listopada 2010

18 listopada 2010
Byłam u pani dentystki...Wyrwałam zęba!
Dostałam bardzo mocne znieczulenie,trzyma mnie ono do tej pory.Mam sztywną prawą stronę języka i ust.Strasznie niewygodnie mi się mówi.Jestem spuchnięta po prawej stronie,i strasznie leci mi krew.Nie wiem czy jutro pójdę do szkoły.Jak nie zejdzie mi opuchlizna i będę nadal taka osłabiona to chyba zostanę w domu.
Boję się że będzie mnie bardzo boleć jak znieczulenie przestanie działać...Ach.


A teraz uwaga!
Każdy z nas może pomóc w budowie nowej wrocławskiej kliniki hematologii,onkologii i transplantacji szpiku dla dzieci.W bardzo łatwy sposób można się przyczynić do zbiórki pieniędzy,
Wysyłamy SMS o treści NADZIEJA na numer 72165. (2,44 z VAT)
To tak nie wiele,a jednak coś ;)

wiecej na http://www.naratunek.org/

Pauliśka. (15:40)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz