czwartek, 2 grudnia 2010

02 grudnia 2010
Mam już dość tej zimy!Dla mnie ta pora roku mogłaby trwać tylko tydzień,bo w sumie to fajnie jest siedzieć przy ciepłym kaloryferku i patrzeć jak za oknem prószy śnieg.
Ale co za dużo to nie zdrowo!w tym roku ta zima to już przegięcie!Drogi takie zasypane,trzeba godzinę czekać na busa do szkoły.Dziś tak zmarzłam,chociaż byłam ubrana jak eskimosek.No i się zaprawiłam-kaszel,katar,ból, gardła.Coś mnie bierze.Dlatego jutro zostaję w domku i się kuruję.Nie mogę się rozchorować,bo jedziemy na wycieczke do Drezna.Jeszcze nie wiem kiedy,ale na pewno w grudniu.Mieliśmy jechać we wtorek,ale odwołali przez fatalną sytuację na drogach.
Jestem zmarzluchem,mam ciepłą piżamkę i skarpetki a mimo to mi zimno.
Pauliśka. (20:54)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz