sobota, 4 czerwca 2011

04 czerwca 2011
Jest mi teraz tak lżej.Sama widzę zmiany w swoim nastroju,zachowaniu.Nie "zawieszam się",jak przez ostatnie 3 tygodnie.Potrafiłam siedzieć i patrzyć w jeden punkt przez godzinę.Na lekcjach nie wiedziałam co się dzieje.Nic mi się nie chciało.Byłam w 90% przekonana,że to wznowa.Z resztą,kto by nie był,po słowach które usłyszał od lekarza...
Myślałam o Missi-chciało mi się płakać,bo przecież kto się nią zajmie jak to będzie wznowa?
Myślałam o Oli-płacz,bo znów rozłąka.
Myślałam o mamie-płacz.Bo wiedziałam jak to wszystko przeżywa.
Ciągle przeplatała się ta jedna myśl-ONI TWIERDZĄ ŻE TO WZNOWA! MAM WZNOWĘ!
I znów zadawałam sobie głupie pytanie z tytułu pewnego polsatowskiego serialu."Dlaczego ja?"
W  pewnym momencie miałam nawet żal,że  ta wznowa nastąpiła dopiero teraz.Mogło stać się to wcześniej.Np.pół roku po leczeniu,jak nie odrosły mi jeszcze włosy,jak nie było jeszcze "normalnie".
A dlaczego teraz?Prawie dwa lata po zakończeniu terapii?Gdy wszystko zaczęło wracać do normy i się układać.
Ach,jakież miałam mieszane uczucia.Jaki to był ciężki czas.To niby 'tylko' 3 tygodnie,ale dla mnie trwały one tak długo jak 3 lata.Czasami spałam tylko godzinę lub dwie,budziłam się i dalej myślałam o tym jak to teraz będzie.Na ten czas uszło ze mnie życie.
To był taki szok.Przez tyle miesięcy wszystko ładnie,pięknie a tu nagle BUM!

Jak to dobrze,że wynik hist.-pat. wyszedł dobrze!!!Jak to dobrze,że nie muszę znów tego przeżywać! Hurrrraaaaaaa!!!
Teraz czekamy tylko na obrazowanie-wynik MR,który będzie po 15.06.Wtedy będzie można całkowicie,stuprocentowo wykluczyć nawrót.Ale skoro biopsja nic nie wykazała,to niby co ma wykazać rezonans? Phi,oczywiście że musi być dobrze!Innej opcji nie ma:)
Teraz jestem na antybiotyku,jakimś takim 3-dniowym.Bo mam kaszel i ropny katar.Taka jakby angina.Ale co tam,przejdzie.

och życie kocham cię kocham cię
kocham cię nad życie
Choć barwy ściemniasz
Choć tej wędrówki mi nie uprzyjemniasz
Choć się marnie odwzajemniasz
...
Kocham cię życie
Poznawać pragnę cię pragnę cię
Pragnę cię w zachwycie
I spotkać człowieka
Który tak życie kocha
I tak jak ja
Nadzieję ma...



http://www.youtube.com/watch?v=UDC9nvzprMQ





Pauliśka. (20:22)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz