sobota, 28 kwietnia 2012

28 kwietnia 2012
Wczoraj skończyłam Liceum Ogólnokształcące. Koniec pewnego etapu w moim życiu. Szkoda mi troszkę. Będę tęskniła za większością ludzi z klasy, za nabijaniem się z nauczycieli, za takimi śmiechami na przerwach,że aż brzuchy bolały :)  To były fajne dwa lata. Żałuję, że w pierwszej klasie miałam indywidualny tok i nie mogłam chodzić normalnie do szkoły. Mimo to przez te dwa lata nawiązałam tyle znajomości, przyjaźni. Wiem, że z większością osób kontakt się urwie, zazwyczaj tak jest, ale mam nadzieję, że z Najlepszymi będziemy się spotykać.
Oczywiście zakończenie roku zostało odpowiednio uczczone.:)) 
Oceny na świadectwie zadowalające, tylko (a może aż?) dwie tróje-matma i geografia. Reszta czwóry i piątki. Zachowanie wzorowe hiihi:))
Teraz oby tylko zdać maturę, i zacząć kolejny etap-studia.
Na maturach proszę o trzymanie kciuków:)! język polski już w piątek.
Pauliśka. (19:01)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz