wtorek, 16 czerwca 2009

16 czerwca 2009
PRAWIE KAŻDY MA APLAZJĘ...nie jestem jedyna.A wystraszyłam się,że jestem taka słaba.P.dr.powiedziała że jest ze mnie dumna,bo 5 cykli i 25 naświetlań w dużych ilościach to i tak extra rezultat.!myśleli że tyle nie wytrzymam.Bo to unikalny przypadek w obydwu szpitalach-jeszcze nie leczyli takiej choroby u dziecka.Aj...dobrze że ja mam tych Moich Ludzi...;*  dzięki którym wszystko wydaje się łatwiejsze.DZIĘKUJĘ! kurde tęsknie za mamą,jak male dziecko ;) chociaż dzieckiem będę zawsze...

czytałam super książkę.'Desirle,czyli czas próby'.Zmotywowała mnie do dalszej walki.Opowiada o dziewczynie,która dostała w młodych latach takiego kopa od życia,ale nie poddała się...Ja też się nie poddam,będę walczyć.Bo jest o co,i dla kogo.Nie mogę zawieść tych którzy mnie...lubią.Ani nie mogę zawieść siebie.
Przecież jestem silna i twarda sztuka.;) jak to powiedział Antek ;) buziak dla niego ;*
tylko kurde tęsknie za OLcią...pewnie już tak urosła,że jej nie poznam...
Pauliśka. (19:42)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz