wtorek, 17 grudnia 2013

Spontan.

Lubię czasem zrobić coś spontanicznego, tak jak dziś. Miałam iść rano na zajęcia, a prosto po nich jechać do Wrocławia na USG. Wyszło troszkę inaczej, bo zrobiłam sobie wagary i zamiast na wykład poleciałam od razu na pociąg.
Odwiedziłam klinikę przy Bujwida, spotkałam kolegę z oddziału, pogadaliśmy, pośmialiśmy się. To naprawdę mądry chłopak, i w dodatku bardzo dzielny. Zaczęliśmy się leczyć w tym samym czasie, ale On nie miał tyle szczęścia co ja i musiał zmierzyć się z nawrotem. Wszystko poszło dobrze i oby było jeszcze lepiej.
W końcu zobaczyłam się z Ulubioną Doktor, bo już 4 razy minęłyśmy się, gdy byłam w klinice. Jest to pozytywna osoba, aż mi się szkoda zrobiło że już nie kontroluję się tam, tylko w DCO. To fajne uczucie, gdy lekarz interesuje się losem swoich byłych pacjentów i cieszy się ich szczęściem. Miło wspominam Ulubioną Doktor, w czasie leczenia  mogłam liczyć na jej wsparcie i pomoc. Ogólnie niemal cały personel kliniki darzę dużą sympatią i jestem wdzięczna za wszystko.
USG wyszło dobrze, nie ma nic niepokojącego w moim brzucholu. Namęczyłam się troszkę bo badanie miałam o 14.10, i nic nie mogłam jeść ani pić od rana.

Jakiś czas temu pisałam o problemie z włosami. Przez 2 tygodnie piłam pokrzywę, teraz jakoś zaprzestałam, muszę znów zacząć. Wcieram odżywkę Jantar bursztynową, podcięłam końcówki, nie prostuję. Mam  nadzieję, że dojdą do siebie. Tak bardzo kusi mnie pofarbowanie się znów na rudo:)

5 komentarzy:

  1. Kochana, a próbowałaś z odżywką koloryzującą właśnie na rudo? Mówię Ci, jest świetna!
    ja też już od jakiegoś czasu wcieram we włosy jantar. Na mnie działa. Poza tym biorę od ponad dwóch miesięcy jakieś zielone piguły na włosy i paznokcie. Śmierdzą przed połknięciem, ale chyba działają, a może to tylko placebo?
    Nie wiem, ale mam wrażenie, że moje paznokcie się wzmocniły, a włosy w końcu zaczęły rosnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. na włosy, paznokcie i cerę polecam olej lniany. Piję codziennie 6 łyżeczek, na początku jadłam z chlebem bo nie mogłam się przemóc, ale kwestia przyzwyczajenia. Wszystko elegancko się poprawia, włosy są ładniejsze, mają żywszy kolor i szybciej rosną, cera gładka a paznokcie mocniejsze. Sam olej lepszy i tańszy niż niejeden specyfik z apteki a przede wszystkim zdrowszy.
    Pozdrawiam i życzę wszystkiego najlepszego!
    Paulina ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może też się przemogę i spróbuję:) piłam mielone siemie lniane, olej pewnie jest równie niesmaczny:P

      Usuń
  3. Super, powodzenia :)
    Warto dobierać sobie odpowiednich lekarzy.
    badania usg w szczecinie

    OdpowiedzUsuń