środa, 31 marca 2010

30 marca 2010
Czym jest dla mnie szczęście?
*Tym,że jestem w domu,a nie w szpitalu.
*Tym,że jestem zaleczona,i nie dostaję już chemii.
*Tym,że mogę wciąż się uśmiechać.
*Tym,że mogę bawić się z siostrzyczką,i patrzyć jak z każdym dniem staje się bardziej samodzielna.
*Tym,że mam przyjaciół,na których mogę liczyć.
*Tym,że mam kochaną rodzinkę.
*Tym,że miałam przyjemność poznać wspaniałych ludzi.
*Tym,że dowiaduję się o dobrych wiadomościach;)
*Tym,że bociany latają i przynoszą dzieci...;)
*A przede wszystkim szczęściem jest dla mnie to,że żyję!

Koniec ciągłego marudzenia i użalania się nad sobą.
Trzeba cieszyć się życiem...
Dostałam dzisiaj opiernicz ,że piszę smutne notki,więc piszę wesołą.
I pozdrawiam Moją Kochaną Bonię :*
Pauliśka. (22:03)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz