sobota, 20 sierpnia 2011

20 sierpnia 2011
Czy te złe wieści się kiedyś skończą???Ostatnio dowiedziałam się,że zmarło dużo dzieci z mojej kliniki,a wczoraj dostałam wiadomość,że zmarła Ania.Miała 23 lata,leczyła się od ósmego miesiąca życia.Miała jakąś hematologiczną chorobę.Całe życie spędziła w szpitalach,mimo to była taka wesoła.Nie mogę w to uwierzyć.Jeszcze niedawno ją widziałam,rozmawiałyśmy i jak zwykle mówiła do mnie Landryneczko,a ja do niej Cukiereczku.Tak sobie kiedyś wymyśliłyśmy jak leżałyśmy razem na sali.Czepiały się jej różne choróbska,leki wszystko niszczyły.Choroba zatrzymała wzrost.Mimo wszystko nie spodziewałam się.
Odeszło już tyle osób,które leczyły się ze mną...To straszne!Niesprawiedliwe!Okropne!

Obiecałam sobie,że pojadę na grób Adasia.Nie wyszło.To jest bardzo daleko,a ja w dalszym ciągu podróże znoszę nie najlepiej.Ale pojadę.Jak nie w te wakacje to w następne.Jak nie w następne to w  jeszcze kolejne.Ale pojadę.Muszę.Znów mi się ostatnio śnił.To był piękny sen.Szkoda,że trwał tak krótko...

Smutno mi.Bardzo.
Pauliśka. (20:54)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz