niedziela, 4 września 2011

04 września 2011
Jestem przerażona.Ten krótki rok szkolny będzie hardcorowy.do 23.09 muszę wybrać temat pracy maturalnej z polskiego.Mimo,że ten przedmiot mam prowadzony w zakresie rozszerzonym,będę zdawać na podstawie.Może gdyby nie te braki z 1-wszej klasy (ach,te słodkie leniwe zajecia indywidualne w domciu).to zdecydowałabym się na maturkę rozszerzoną.Najbardziej boję się matury z matematyki.W tamtym roku mieliśmy próbną,której nie zdałam.Miałam 28%.Wstyd.Na całą klasę-32 osoby,5 miało powyżej 30%.Ach,ta matma.W gimnazjum jak dostałam 4 ze sprawdzianu,leciałam poprawiać na 5.A teraz?
Zastanawiam się nad rozszerzonym niemieckim.Czy będę brała dodatkowy przedmiot,nie wiem.Wiem tylko to,że się boję.
Matury dopiero w maju,a mnie już paraliżuje strach.
We wtorek jadę do endokrynologa(takiegooo fajnegooo Doktorka:))
Dla mojej mamuśki,ten rok szkolny jest potrójnie przełomowy.Oleńka została pierwszoklasistką,Patryk gimnazjalistą,ja maturzystką.Same nowe etapy.Widzę,jak bardzo się przejmuje Olcią i Patrykiem.We mnie wierzy,że sobie dam radę:)
Oli jest ciężko,przez niedosłuch.Mówi przez to niewyraźnie.W tym roku będzie miała zajęcia z logopedą i surdologopedą.Da radę :) Moja dzielna kruszynka.Wygląda komicznie z wypchanym plecakiem-niczym żółw ninja.Już mi ogłosiła,że będę za nią odrabiać lekcje,jak ją będzie rączka bolała.Niestety,nie ma tak łatwo:)Przynajmniej będzie mogła liczyć na moją pomoc,to pewnie fajnie mieć starszą siostrę.Zawsze o takiej marzyłam.

Myślę ciągle o studiach.Nie wymyśliłam nic nowego.Zrezygnowałam z psychologii-trudno się dostać.
W grę wchodzi jednak pedagogika.Znalazłam również taki kierunek-pracownik socjalny.Zaciekawił mnie,bo :
"Celem specjalności - praca socjalna jest przygotowanie absolwentów do pełnienia funkcji pracownika systemu pomocy społecznej i pracownika socjalnego głównie w instytucjach podległych jednostkom samorządu terytorialnego (pomoc społeczna, pomoc rodzinie, placówki opiekuńczo - wychowawcze) i organizacjach pozarządowych.
Pracownicy ci powinni dysponować niezbędnymi umiejętnościami rozpoznawania potrzeb społecznych osób indywidualnych, rodzin i grup społecznych, osób niezaradnych, niezdolnych do pracy, niepełnosprawnych i chorych."

Co o tym sądzicie?
Pauliśka. (09:43)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz