piątek, 30 grudnia 2011

30 grudnia 2011
Prawie koniec roku mamy.Kiedy on zleciał,to ja nie wiem.Przeminął mi strasznie szybko.Czy to był dobry rok?Po części tak.Przeżyłam mnóstwo dobrych chwil,radosnych dni.Niestety były też złe wydarzenia.Między innymi majowe podejrzenie wznowy...Śmierć tylu osób...Eh.Zło chyba przeważało.
Mam nadzieję,że ten rok będzie lepszy,mniej nerwowy,mniej smutny.Marzę o zdaniu matury,a później prawa jazdy.Chciałabym być lepszym człowiekiem niż jestem,być mniej nerwowa,bardziej nad sobą panować,przemyśleć zanim coś powiem.Chciałabym żeby ludzie stawali na podium w tych nierównych walkach z chorobami.Pragnę być zdrowa,pragnę zdrowia dla najbliższych,dla rodziny,dla przyjaciół,tych realnych i tych internetowych-KOCHAM WAS!Czy nowy rok to wszystko przyniesie?Zobaczymy.Mam nadzieję,że tak!
Pauliśka. (20:02)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz