czwartek, 12 stycznia 2012

12 stycznia 2012
Witam po raz pierwszy w nowym roku!
Jutro ostatni dzień szkoły,w sobotę studniówka,a od poniedziałku ferie!
Studniówka...Mam sukienkę,ale nie taką jak chciałam.Wymarzyłam sobie taką z gorsecikiem,na dole szeroką,przed kolano.Nie mogłam takiej znaleźć,choć zjeździłam bardzo dużo sklepów.No cóż.A jak znalazłam jakąś,która mi się podobała,to nie było rozmiaru,albo źle leżała.
Wszystkie dziewczyny z klasy mają krótkie,więc ja też.Przed kolano,dopasowana,i uwaga:czerwona!
Zaszalałam,nie? W sumie jak już ją kupiłam to miałam obawy,czy ją ubrać.Ale okazało się,że dużo dziewuch będzie miało czerwone,więc ok:) Myślałam też o klasycznej małej czarnej,ale średnio mi było w tym kolorze,zważając na moją trupią bladość.Przed studniówką strzelę sobie 'focię' i się tu zaprezentuję.:) Mam nadzieję,że będzie udana zabawa,choć przez słabą organizację mam coraz mniejsze chęci,by tam iść...

Pauliśka. (17:58)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz