wtorek, 15 grudnia 2009

15 grudnia 2009

 Śnieg,śnieg,śnieg,zimno,zimno,zimno....Nie lubię zimy...grrr...
Po czwartkowym rezonansie mam 'stresa',i zżera mnie ciekawość jaki jest wynik.
Jutro znów do szpitala,do kontroli.Aaale mam nadzieję że nie usłyszę nic złego,liczę na pozytywne wiadomości.A może jutro będzie ten wynik rezonansu?chociaż wątpię...
Tydzień temu zaskoczyłam samą siebie moim wynikiem morfologii-hemoglobina 12,7,leukocyty 5,6 !dawno takich dobrych wyników nie miałam.;)!
Ogólnie jestem troszkę poddenerwowana dniem jutrzejszym,zawsze się boję jak jadę do kontroli.
no ale trzeba się jakoś odstresować-chyba wieczór spędzę z ciepłą herbatką przed TV,albo kolejny raz przeczytam  'Świat do góry nogami'-świetna książka!;)

------------------------------------------------------------------------------
Natknęłam się ogłoszenie.Młoda,chora kobieta potrzebuje pomocy.Ma raka.Jest mamą trójki dzieci.'Pieniądze szczęścia nie dają',ale czasami ratują ludzkie życie.Pomóżcie jej.


http://www.dlajulity.hb.pl/
Pauliśka. (18:32)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz