czwartek, 3 grudnia 2009

23 grudnia 2009
Dostałam świetny prezent na gwiazdkę! Bardzo mnie dzisiejszy dzień zaskoczył!
Zadzwoniła do mnie pani doktor i powiedziała że rezonans wyszedł dobrze!
Yeees!a ja tak się bałam!przynajmniej będę spokojniejsza...jejciu cieszę się cholernie,bo to oznacza że na 99%kończę leczenie!Oczywiście czeka mnie jeszcze trochę badań i kontrole.
Jednak Ci na górze czuwają nademną.Dziękuję Wam,czuję że jesteście blisko...Tylko szkoda że te święta będą bez Was...[*]

A z okazji świąt...
`Radości,która dostrzega piękno małych rzeczy.
Nadziei,która nie gaśnie gdy marzenia wydają się zbyt dalekie.
Pokoju,który koi kiedy wszystko wyprowadza z równowagi
Oraz wiary,która daje oparcie gdy bezradność przeraża...`
;*
POGODNYCH ŚWIĄT I SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!
Pauliśka. (23:23)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz