piątek, 12 maja 2017

Jestem...

Jestem już po operacji. Koło 13 byłam już na sali. Od razu dostałam morfinę i byłam lekko otłumaniona. Do tej pory jestem taka zakręcona, bo jestem ciągle na lekach przeciwbólowych.  Boli gardło przy przełykaniu i podczas mówienia.  Jem lody bo zimno powoduje małą ulgę. Jutro wyjdę do domu. Pani Doktor powiedziała, że niestety ale badanie histopatologiczne potwierdzi to, co było w rezonansie. Ten guz wyglądał paskudnie. Czekamy na wynik, żeby zobaczyć co to za cholerstwo.
Dziękuję Wam za wsparcie i ciepłe słowa.  JESTEŚCIE KOCHANI !

15 komentarzy:

  1. Jeszcze wyników histopatologii nie ma i ja trzymam się tego, że dopóki ich nie ma, to wznowy też nie!
    Regeneruj siły i odpoczywaj...
    Wiesz kiedy będą wyniki?
    Ściskam Cię mocno!

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymaj się, dzieciaku :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. przesylam mnostwo pozytywnej energii :)

    OdpowiedzUsuń
  4. :) :@) :) :@) Przytulam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet nie wiesz, jak bardzo trzymam te kciuki...

    OdpowiedzUsuń
  6. Najgorsze jest czekanie. Nie napiszę, że będzie dobrze, bo tego nikt nie wie. Ale wiem, że jesteś silna i nawet jeśli przyjdzie Ci walczyć ponownie to wiem, że żaden rak nie ma szans.

    OdpowiedzUsuń
  7. Już mnie ta lekarka wkurzyła !
    Brak profesjonalizmu totalny! NIE WOLNO wyrokować, dopóki w łapskach nie ma się wyniku. Jakby źle to nie wyglądało, nie miała prawa tego powiedzieć...wrrrr!
    Pozostaję z wiarą i nadzieją, że kobieta się myli, a Ty Paulisiu pozbyłaś się niechcianego lokatora tym razem całkowicie i na zawsze. Może nawet obejdzie się bez dalszego leczenia...mocno trzymam kciuki Koteczku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miała podstawy by to powiedzieć :( w rezonansie wyraźnie ta zmiana ulega wzmocnieniu i wykazuje ograniczenie dyfuzji. Leczenie dodatkowe będzie kończę, bo wycięty jest tylko migdał z guzem. A pod nim i i na podniebieniu jest jeszcze naciek. :(

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Dużo szczęścia.......

      Usuń
    4. chciałam zaczarować rzeczywistość........ :( :(
      moja kochana Paulisiu, tylko mi się poddawaj!
      http://www.io.gliwice.pl/dla-pacjenta/zaklad-radioterapii
      przytulam do serca <3

      Usuń
  8. Życzę dużo szczęścia

    OdpowiedzUsuń
  9. Paulinko, jak samopoczucie po operacji? Kiedy będzie wynik badania hist-pat?

    OdpowiedzUsuń
  10. Co można dla Ciebie zrobić? Napisz konkretnie, czego teraz potrzebujesz, czego chcesz.

    OdpowiedzUsuń