wtorek, 9 maja 2017

Niestety...

Ciężko jest mi to pisać. Zbierałam się z tym od kilku dni. Nie umiem o tym rozmawiać, bo zaraz zaczynam płakać. Napiszę krótko. Jest źle. Zmiana na migdale świeci w rezonansie. Dodatkowo nacieka na ścianę gardła i podniebienia. Jest to zmiana nowotworowa. W piątek będę miała usuwanego migdała. Później będziemy myśleć co robić dalej. O ile cokolwiek da się jeszcze zrobić.
Opadłam z sił całkowicie. Nie jestem już tą dziewczyną, która miała siłę do walki i pozytywne nastawienie.
Proszę, trzymajcie za mnie kciuki.

10 komentarzy:

  1. Trzymam. Trzymam z całych sił...

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam za Ciebie kciuki. Ja jakos niewiadomo czemu mam jakkies dobre przeczucia. Mam nadzieje ze sie sprawdza. Zmiany "swieca" w badaniu PET i nie zawsze to potoczne swiecenie nie oznacza raka. Natpmiast w rezonansie zmiany nie swieca a sa widoczne w trojwymiarze. Dopoki nie bedzie pobrany material do badania histopatologicznego - nic nie jest przesadzone. Mam nadzieje, ze wszystko skonczy sie pomyslnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Najpierw popłacz solidnie, a potem walcz.
    Jesteś wspaniałą dziewczyna. Bede myslec i trzymac za Ciebie. Sciskam.

    OdpowiedzUsuń
  4. pokonasz tego skurwysyna !!!
    nie ma innego wyjścia Paulisiu ! udało się wtedy, uda się i teraz!
    trzymam kciuki: teraz, jutro, zawsze , wiadomo!

    :( :( :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Paulina, wiem z wlasnego doswiadczenia, ze przewlekle stany zapalne moga ulegac wzmocnieniom kontrastowym w rezonansie. Moga rowniez naciekac. Postaraj sie uspokoic i poczekac na badanie tego wycietego migdala.

    OdpowiedzUsuń
  6. trzymam kciuki bardzo mocno i zycze sily do walki !

    OdpowiedzUsuń
  7. Courage:)

    Trzymam kciuki i serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przeczytałam powyższe komentarze, mam nadzieję, że u Ciebie to faktycznie będzie przewlekły stan zapalny. Wiem, że czujesz się co najmniej jakby ktoś zabrał Ci grunt spod nóg. Pozwól sobie na to, bo prawda jest taka, że na nic takiego nie zasłużyłaś, dbałaś o siebie i wciąż tp Cię spotkało. A potem wstań i walcz. Walcz dla siebie. Walcz dla narzeczonego. Walcz dla rodziców. Nie daj się zlepkowi wściekłych komórek. Wierzę w Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Paulinko do serca przytulam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzymaj sie Kochana! Cale zycie przed Toba, jestes mloda, piekna,silna❤️ Musi byc dobrze.Przesylam moc usciskow, pozytywnych mysli. Nie daj sie Slonce.
    Eva

    OdpowiedzUsuń