wtorek, 27 marca 2018

Smutno...

W ostatnim czasie kiepski nastrój mnie nie opuszcza. W ubiegłym tygodniu miałam badanie PET. Bardzo się denerwuję oczekiwaniem na wynik. Termin wizyty 
w Gliwicach mam na 27 kwietnia.
W dodatku  wyczułam zgrubienie na szyi, boli mnie gardło...
Wczoraj pojechałam na endoskopię, bo inaczej chyba bym oszalała z nerwów. Pani Doktor powiedziała, że w gardle jest ładnie i gładko, nie widać cech wznowy. 
A zgrubienie na szyi bardziej wygląda na naciągnięty mięsień, a nie węzeł. Jednak najważniejszy jest wynik PET-a.
To czekanie jest najgorsze...

W dodatku wczoraj dostałam bardzo smutną wiadomość. Zmarła Pani Asia. Poznałyśmy się w DCO, leżałyśmy w jednej sali. Chorowała również na płaskonabłonkowca migdałka.
Miałyśmy stały kontakt, spotykałyśmy się. Bardzo zżyłam się zarówno z Panią Asią jak i jej rodziną.
Wczoraj przez cały dzień byłam rozbita i co chwilę płakałam. Dziś też jest kiepsko.
Zawsze dołowało mnie, gdy odchodził ktoś z kim poznałam się w trakcie leczenia. Takie informacje odbierają siły...


18 komentarzy:

  1. Paulino, tak bardzo życzę Ci dobrze! Żebyś była zdrowa i nie musiała się martwić. Znasz może płukankę z bloga Agnieszki Maciąg na ból gardła? Wielu osobom pomaga. To naturalne metody. Może pomogą Ci z złagodzeniu bólu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze z niecierpliwością czekam na wiadomość co u Ciebie i jak zawsze trzymam za Ciebie kciuki, żeby było dobrze! Pozdrawiam; Aneta

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymaj się Kochana, ja kciuki ściskam i wiem że będzie wszystko dobrze. Pozdrawiam i przytulam w myślach

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na dobre wiadomości.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  5. ściskam cie mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Będzie dobrze.A co do długiego czasu oczekiwania,można podjechać i sprawdzić wynik.Zawsze masz wgląd w swoją dokumentacje i wyniki...życzę ZDROWYCH WESOŁYCH ŚWIĄT.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejna tak młoda i tak chora osoba... Od jakiegoś czasu śledzę lewaczkę jakoś przez nią znalazłam Ciebie. Zdrowia i spokoju życzę z całego serca.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestes w moich myslach Paulinko ! Trzymam kciuki i przesylam pozytywna energie <3 Brodka do gory , nie daj sie zlym myslom. Pozdrawiam . Ewa.

    OdpowiedzUsuń
  9. Głowa do góry i włącz pozytywne myślenie. Zacznij cieszyć się z małych rzeczy np ładnej pogody na weekend. Wyjdź na spacer i posłuchaj ulubionej piosenki. Przesyłamy uściski. Trzymamy kciuki.🤗🐇

    OdpowiedzUsuń
  10. Paulinka, co u Ciebie? Jak się czujesz? Myślę o Tobie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieje się trochę...W piątek jadę na wizytę kontrolną do Gliwic.
      Wtedy napiszę coś na blogu.
      Pozdrawiam serdecznie :)!

      Usuń
  11. Dziewczyno, myślę o Tobie. Trzymaj się i trzymam kciuki za piątek. Monika

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem dzis z Toba Paulinko !!!! Trzymam kciuki z calych sil ! <3<3<3 Sciskam mocno , Ewa.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej Paulinko,
    Towarzyszę dobrą myślą i wysyłam pozytywną energię.
    Czekając na info od Ciebie pozdrawiam z Gorzowa Wlkp.
    Trzymaj się Niesamowita Dziewczyno!

    Lena

    OdpowiedzUsuń