sobota, 17 marca 2018

Termin PET-CT

Wczoraj dzwonili z Gliwic. 22 marca mam PET-a. To już za kilka dni, boję się.
W dodatku boli mnie gardło i szyja. Po prawej stronie jest lekkie zgrubienie. Nie wiem czy to węzły, czy taki napięty mięsień.
Moje mięśnie twarzy, szyi i ramion są bardzo spięte. Robię różne ćwiczenia rozluźniające, ale nie widać spektakularnych efektów. Ciągle czuję napięcie.
Zapewne wynik PET-a dostanę dopiero po świętach. I tak jak było w grudniu, tyle czekania.
Trzymajcie za mnie kciuki!

9 komentarzy:

  1. Kciuki masz jak w banku!
    U mnie czekanie do 27 marca, więc jak dobrze pójdzie, będę mogła świętować ze spokojem. CT miałam wczoraj, będę więc i ja bardzo wdzięczna za kciuki!
    Pozdrawiam i spokojnego czekania życzę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez trzymam! Pozdrawiam serdecznie.
    Ela

    OdpowiedzUsuń
  3. będzie dobrze, pozdrawiam.
    Aneta

    OdpowiedzUsuń
  4. Kciuki zacisniete i oby obeszlo sie bez stresu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej a ja mam pytanie czy coś się ruszyło z badaniami w kierunku HPV i EBV? Już wiadomo, że wirusy te powodują nowotwory, nawet jest szczepionka na HPV, może tu jest dobry kierunek? Zobacz sobie na Youtube konto Aga in america, dziewczyna ma jakiś gen przez który prawie całą rodziną zmarła na różne nowotwory i dopiero ona rozwiązała 'rodzinną zagadkę' o ile można tak napisać...To nie może być przypadek że znowu chorujesz, musi być jakaś przyczyna

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam robione badania w tym kierunku. Zarówno HPV jak i EBV ujemne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Może potrzebujesz pomocy.Daj znak, Dzieciaku.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieje ze beda dobre- czekam na pozytywne wiadomoci.
    I wszystkiego naj z okazji kolejnej wiosny! ;) (ja w wieku 25 lat zaczelam sie "sypac" wiec uwazam ten wiek za poacztek starosci hehe).
    trzymaj sie cieplo! pozdro z Teksasu!

    ps. ja tez czesto mam starsznie spiete ramie i czesc szyji (od kregoslupa)- pomagaja mi dwie rzeczy: mazsaz i plywanie. To drugie pewnie odpada w tej chwili dla Ciebie (noga) ale delikatny masaz bylby super jesli masz mozliwosci!

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia Paulinko ! Mysle o Tobie ! <3 Wierze w pomyslne wyniki i zycze Ci zdrowia spokoju w sercu. Pozdrawiam i sciskam. Blogowa czytelniczka Ewa.

    OdpowiedzUsuń